MĚSTSKÁ LOGISTIKA

Podnikatelská a obchodní činnost vyžaduje zásobování a přepravu zboží. Zvláště v městském centru vzniká při zásobování problém s parkováním, vytvářením bariér pro chodce, cyklisty i automobily. Provoz nákladní vozidel způsobuje emise i hluk, které společně negativně zatěžují životní prostředí ve městě.


Jak můžete změnit budoucnost městské logistiky v Olomouci?

Stačí nám ve formuláři níže odpovědět na některé z těchto otázek:


Dopravní obsluha je v centru města omezena pěšími zóna a zásobování je povoleno pouze od 18:00 do 10:00. Je tento rozsah dostačující? Měla by se doba rozšířit nebo naopak zkrátit?
Co navrhujete v oblasti omezení plynulosti provozu nákladní dopravy ve městě a jeho centru? Jaká opatření by se měla provést na zlepšení plynulosti dopravy?
Způsobuje nákladní doprava dopravní problémy v některých ulicích města? V čem problémy spočívají?
Nákladní vozidla nejvíce přispívají k emisím z dopravy. Jakými opatřeními by se měli přimět dopravci k výměně vozidel na naftu za vozidla na CNG či elektromobily? Je potřeba vybudovat nějakou infrastrukturu?

Napište nám prosím své připomínky a podněty, pomůžete změnit dopravu v Olomouci.

Zapojte se a vložte Váš komentář


Jméno *
E-mail (nebude na webu zveřejněn) *
Vaše zpráva *
Váš komentář bude zveřejněn až po potvrzení administrátorem webu.


Vaše komentáře

Aleš Pátek (21. 05. 2017)

1. Dopravní obsluha je v centru města omezena pěšími zóna a zásobování je povoleno pouze od 18:00 do 10:00. Je tento rozsah dostačující? Měla by se doba rozšířit nebo naopak zkrátit? Myslím si, že je to dostačující, nevím ale, jestli zásobování ve večerních hodinách neruší na náměstí občany, kteří zde bydlí. 2. Co omezuje plynulost provozu nákladní dopravy ve městě a jeho centru? Jaká opatření by se měla provést na zlepšení plynulosti dopravy? Nákladní dopravu bych se snažil co nejvíce odklonit od centra města. Povolil bych opravdu jenom nutné zásobování a to v noci. 3. Způsobuje nákladní doprava dopravní problémy v některých ulicích města? V čem problémy spočívají? Pamatuji si, že na Pražské bylo jednu dobu hodně náklaďáků, ničí koleje, vyšší hluk. 4. Nákladní vozidla nejvíce přispívají k emisím z dopravy. Jakými opatřeními by se měli přimět dopravci k výměně vozidel na naftu za vozidla na CNG či elektromobily? Je potřeba vybudovat nějakou infrastrukturu? Myslím si, že už je doprava nákladních vozidel omezena na zákaz do centra nad 6 tun a mimo centrum 12 tun.


Komentáře - Městská logistika